Všeobecné obchodní podmínky
pro kurzy pořádané živnostníkem Serviskoladoma.cz, IČO: 75389819, se sídlem Oslavice 253, 594 01 Oslavice
(dále jen „poskytovatel“ nebo „prodávající“)


1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem a fyzickými či právnickými osobami (dále jen „zákazník“ nebo „objednatel“), které projeví zájem o účast na kurzech (dále jen „kurzy“), jež poskytovatel pořádá či nabízí.
  2. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká okamžikem přijetí závazné objednávky ze strany poskytovatele. Za přijetí objednávky se považuje písemné potvrzení (zpravidla e-mailem).
  3. Znění VOP může poskytovatel měnit či doplňovat. Aktuální znění VOP je vždy dostupné na webových stránkách poskytovatele www.serviskoladoma.cz (případně bude jiným vhodným způsobem zveřejněno).

2. Objednání kurzů

  1. Kurzy lze objednat prostřednictvím webového formuláře, e-mailem nebo jinou formou, kterou poskytovatel umožní (např. telefonicky).
  2. Při objednávání je nutné uvést správné a úplné údaje potřebné pro vyřízení objednávky (jméno, příjmení, kontaktní údaje, popř. fakturační údaje – adresa, IČ/DIČ, je-li relevantní).
  3. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.

3. Cena a platební podmínky

  1. Aktuální cena kurzů je vždy uvedena na webových stránkách poskytovatele či v individuální nabídce zaslané e-mailem.
  2. Cenu za kurz může zákazník uhradit jedním z následujících způsobů (podle možností uvedených v objednávce):
    • bankovním převodem na účet poskytovatele,
    • hotově, je-li to v konkrétním případě dohodnuto,
    • jiným způsobem, o kterém poskytovatel informuje zákazníka (např. online platba kartou).
  3. Není-li dohodnuto jinak, je úhrada za kurz splatná před začátkem kurzu, a to v termínu uvedeném na faktuře či v pokynech k platbě.
  4. Poskytovatel není plátcem DPH.

4. Storno podmínky a změny v objednávce

  1. Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka

    • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (zrušit svou účast) bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy (odeslání a přijetí objednávky), pokud se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem (např. přes internet), a pokud se kurz nekoná v této lhůtě.
    • Pokud však kurz začne dříve, než uplyne 14denní lhůta pro odstoupení, zákazník bere na vědomí, že nemá právo od smlouvy odstoupit (platí zejména pro kurzy, které jsou konány v pevně stanoveném termínu).
    • Veškeré případné požadavky na storno či přesun účasti na kurz je nutno zaslat poskytovateli písemně (e-mailem nebo poštou).
    • V případě, že se zákazník nemůže z vážných důvodů kurzu zúčastnit, může po dohodě s poskytovatelem převést svou účast na jinou osobu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
  2. Storno poplatky

    • Pokud se zákazník rozhodne zrušit svou účast na kurzu po uplynutí zákonné 14denní lhůty, je poskytovatel oprávněn účtovat storno poplatek dle následujících pravidel (pokud není stanoveno jinak v konkrétních podmínkách kurzu):
      • Zrušení účasti 14 až 7 dní před zahájením kurzu: storno poplatek ve výši 50 % z ceny kurzu.
      • Zrušení účasti 6 a méně dní před zahájením kurzu: storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu.
    • Pokud zákazník neoznámí storno kurzu a na kurz se nedostaví, je poskytovatel oprávněn požadovat 100 % ceny kurzu.
  3. Změny termínu nebo zrušení kurzu ze strany poskytovatele

    • Poskytovatel je oprávněn v odůvodněných případech (např. onemocnění lektora, nedostatečný počet účastníků, vyšší moc) kurz přesunout na jiný termín či jej zcela zrušit.
    • V případě, že dojde k přesunu kurzu na jiný termín, má zákazník právo na vrácení již uhrazené ceny kurzu, pokud se nového termínu nechce nebo nemůže zúčastnit.
    • Při zrušení kurzu bude zákazníkům vrácena plná cena kurzu.

5. Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Zákazník je povinen uhradit řádně a včas cenu za kurz a poskytnout nezbytnou součinnost (např. poskytnout správné a úplné údaje potřebné k zaevidování účasti na kurzu).
  2. Zákazník se zavazuje, že se bude v průběhu kurzu řídit pokyny lektora a nebude svým jednáním narušovat průběh kurzu nebo omezovat ostatní účastníky. V případě závažného či opakovaného porušení pravidel může být zákazník z kurzu vyloučen bez nároku na náhradu.
  3. Poskytovatel se zavazuje zajistit řádný průběh kurzu (pokud není kurz zrušen či přesunut v souladu s čl. 4), dodržet dohodnutý obsah kurzu a poskytnout zákazníkům odpovídající součinnost a podporu.

6. Reklamace a odpovědnost

  1. Poskytovatel odpovídá za to, že kurz bude veden odborně způsobilou osobou (lektorem) a v odpovídající kvalitě.
  2. V případě, že zákazník zjistí nedostatky (např. neúplný nebo nepravdivý obsah kurzu, neodborné vedení), je povinen poskytovatele neprodleně informovat. Poskytovatel se bude snažit vzniklou situaci bezodkladně vyřešit, případně sjednat nápravu.
  3. Odpovědnost poskytovatele za škodu, která vznikne zákazníkovi, je omezena na škodu způsobenou prokazatelným a zaviněným porušením povinností poskytovatele v souvislosti s poskytováním kurzu.

7. Ochrana osobních údajů

  1. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména dle Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů České republiky.
  2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele a tvoří nedílnou součást těchto VOP.

8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. V případě, že dojde mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu, má zákazník právo na mimosoudní řešení takového sporu.
  2. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: https://www.coi.cz.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Pokud by některé ustanovení VOP bylo neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení VOP v platnosti. Neplatné nebo neúčinné ustanovení bude nahrazeno ustanovením, které se mu svým smyslem a účelem nejvíce blíží.
  3. Smluvní strany se zavazují řešit případné spory především smírnou cestou. Nedojde-li ke smírnému vyřešení, je k rozhodování sporů příslušný věcně a místně příslušný soud dle sídla poskytovatele, pokud právní předpis nestanoví jinak (v případě spotřebitelů se uplatní obecné místní příslušnosti).
  4. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.

V Oslavici, dne 24. 1. 2025


Serviskoladoma.cz
Vojtěch Homola
IČO: 75389819
Sídlo: Oslavice 253, 594 01 Oslavice
E-mail: info@serviskoladoma.cz | Tel.: +420 725 883 554
Nejsme plátci DPH