Všeobecné obchodní podmínky
pro kurzy pořádané živnostníkem Serviskoladoma.cz, IČO: 75389819, se sídlem Oslavice 253, 594 01 Oslavice
(dále jen „poskytovatel“ nebo „prodávající“)
1. Úvodní ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem a fyzickými či právnickými osobami (dále jen „zákazník“ nebo „objednatel“), které projeví zájem o účast na kurzech (dále jen „kurzy“), jež poskytovatel pořádá či nabízí.
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká okamžikem přijetí závazné objednávky ze strany poskytovatele. Za přijetí objednávky se považuje písemné potvrzení (zpravidla e-mailem).
- Znění VOP může poskytovatel měnit či doplňovat. Aktuální znění VOP je vždy dostupné na webových stránkách poskytovatele www.serviskoladoma.cz (případně bude jiným vhodným způsobem zveřejněno).
2. Objednání kurzů
- Kurzy lze objednat prostřednictvím webového formuláře, e-mailem nebo jinou formou, kterou poskytovatel umožní (např. telefonicky).
- Při objednávání je nutné uvést správné a úplné údaje potřebné pro vyřízení objednávky (jméno, příjmení, kontaktní údaje, popř. fakturační údaje – adresa, IČ/DIČ, je-li relevantní).
- Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.
3. Cena a platební podmínky
- Aktuální cena kurzů je vždy uvedena na webových stránkách poskytovatele či v individuální nabídce zaslané e-mailem.
- Cenu za kurz může zákazník uhradit jedním z následujících způsobů (podle možností uvedených v objednávce):
- bankovním převodem na účet poskytovatele,
- hotově, je-li to v konkrétním případě dohodnuto,
- jiným způsobem, o kterém poskytovatel informuje zákazníka (např. online platba kartou).
- Není-li dohodnuto jinak, je úhrada za kurz splatná před začátkem kurzu, a to v termínu uvedeném na faktuře či v pokynech k platbě.
- Poskytovatel není plátcem DPH.
4. Storno podmínky a změny v objednávce
-
Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka
- Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (zrušit svou účast) bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy (odeslání a přijetí objednávky), pokud se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem (např. přes internet), a pokud se kurz nekoná v této lhůtě.
- Pokud však kurz začne dříve, než uplyne 14denní lhůta pro odstoupení, zákazník bere na vědomí, že nemá právo od smlouvy odstoupit (platí zejména pro kurzy, které jsou konány v pevně stanoveném termínu).
- Veškeré případné požadavky na storno či přesun účasti na kurz je nutno zaslat poskytovateli písemně (e-mailem nebo poštou).
- V případě, že se zákazník nemůže z vážných důvodů kurzu zúčastnit, může po dohodě s poskytovatelem převést svou účast na jinou osobu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
-
Storno poplatky
- Pokud se zákazník rozhodne zrušit svou účast na kurzu po uplynutí zákonné 14denní lhůty, je poskytovatel oprávněn účtovat storno poplatek dle následujících pravidel (pokud není stanoveno jinak v konkrétních podmínkách kurzu):
- Zrušení účasti 14 až 7 dní před zahájením kurzu: storno poplatek ve výši 50 % z ceny kurzu.
- Zrušení účasti 6 a méně dní před zahájením kurzu: storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu.
- Pokud zákazník neoznámí storno kurzu a na kurz se nedostaví, je poskytovatel oprávněn požadovat 100 % ceny kurzu.
- Pokud se zákazník rozhodne zrušit svou účast na kurzu po uplynutí zákonné 14denní lhůty, je poskytovatel oprávněn účtovat storno poplatek dle následujících pravidel (pokud není stanoveno jinak v konkrétních podmínkách kurzu):
-
Změny termínu nebo zrušení kurzu ze strany poskytovatele
- Poskytovatel je oprávněn v odůvodněných případech (např. onemocnění lektora, nedostatečný počet účastníků, vyšší moc) kurz přesunout na jiný termín či jej zcela zrušit.
- V případě, že dojde k přesunu kurzu na jiný termín, má zákazník právo na vrácení již uhrazené ceny kurzu, pokud se nového termínu nechce nebo nemůže zúčastnit.
- Při zrušení kurzu bude zákazníkům vrácena plná cena kurzu.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
- Zákazník je povinen uhradit řádně a včas cenu za kurz a poskytnout nezbytnou součinnost (např. poskytnout správné a úplné údaje potřebné k zaevidování účasti na kurzu).
- Zákazník se zavazuje, že se bude v průběhu kurzu řídit pokyny lektora a nebude svým jednáním narušovat průběh kurzu nebo omezovat ostatní účastníky. V případě závažného či opakovaného porušení pravidel může být zákazník z kurzu vyloučen bez nároku na náhradu.
- Poskytovatel se zavazuje zajistit řádný průběh kurzu (pokud není kurz zrušen či přesunut v souladu s čl. 4), dodržet dohodnutý obsah kurzu a poskytnout zákazníkům odpovídající součinnost a podporu.
6. Reklamace a odpovědnost
- Poskytovatel odpovídá za to, že kurz bude veden odborně způsobilou osobou (lektorem) a v odpovídající kvalitě.
- V případě, že zákazník zjistí nedostatky (např. neúplný nebo nepravdivý obsah kurzu, neodborné vedení), je povinen poskytovatele neprodleně informovat. Poskytovatel se bude snažit vzniklou situaci bezodkladně vyřešit, případně sjednat nápravu.
- Odpovědnost poskytovatele za škodu, která vznikne zákazníkovi, je omezena na škodu způsobenou prokazatelným a zaviněným porušením povinností poskytovatele v souvislosti s poskytováním kurzu.
7. Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména dle Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) a souvisejících právních předpisů České republiky.
- Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele a tvoří nedílnou součást těchto VOP.
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- V případě, že dojde mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu, má zákazník právo na mimosoudní řešení takového sporu.
- Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: https://www.coi.cz.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
- Pokud by některé ustanovení VOP bylo neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení VOP v platnosti. Neplatné nebo neúčinné ustanovení bude nahrazeno ustanovením, které se mu svým smyslem a účelem nejvíce blíží.
- Smluvní strany se zavazují řešit případné spory především smírnou cestou. Nedojde-li ke smírnému vyřešení, je k rozhodování sporů příslušný věcně a místně příslušný soud dle sídla poskytovatele, pokud právní předpis nestanoví jinak (v případě spotřebitelů se uplatní obecné místní příslušnosti).
- Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.
V Oslavici, dne 24. 1. 2025
Serviskoladoma.cz
Vojtěch Homola
IČO: 75389819
Sídlo: Oslavice 253, 594 01 Oslavice
E-mail: info@serviskoladoma.cz | Tel.: +420 725 883 554
Nejsme plátci DPH